تزریق ژل در اصفهان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

تزریق ژل در اصفهان

پوست شما ممکن است به دلایل مختلفی همچون قرارگرفتن در معرض نور خورشید ، افزایش سن و حتی عوامل ارثی دچار چین و چروک و افتادگی شود. خوشبختانه تزریق ژل تا حد زیادی می تواند به رفع خطوط چین و چروک پوست شما کمک کند. تزریق ژل یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی برای جوان سازی صورت به ویژه رفع علائم پیری و افتادگی پوست است. اگر به دنبال یک دکتر متخصص پوست برای تزریق ژل در اصفهان هستید این مطلب را از دست ندهید.

همچنین قبل از هر اقدامی بهتر است در خصوص مزایا و عوارض تزریق ژل ، نحوه مراقبت بعد از عمل و دیگر نکات تخصصی لازم در خصوص تزریق ژل اطلاعات لازم را کسب نمایید.

موارد استفاده از تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل برای بخش های مختلف بدن کاربرد دارد. با این وجود اغلب افراد به منظور کاهش چین و چروک نواحی مختلف صورت نظیر خط خنده یا اخم ، درمان افتادگی پلک و یا پوشاندن چاله های موجود در پوست به مراکز معتبر تزریق ژل در اصفهان و دیگر شهرها مراجعه می کنند. به طور کلی تزریق ژل بیشتر در پیشانی ، پشت پلک ها و همینطور برای فرم دهی به چانه ، فک ، گونه و لب ها استفاده می شود و موجب زیبایی هر چه بیشتر چهره افراد می گردد. البته ناگفته نماند تزریق ژل و چربی برای فرم دهی به بخش های دیگر بدن مانند باسن ، سینه ، زانو و … نیز به کار می رود و نقش مهمی در زیبایی بیشتر این اندام ها دارد.

کیفیت و استاندارد ژل ها برای تزریق

توجه به کیفیت و استاندارد ژل های مورد استفاده برای زیبایی به ویژه زمانی که تزریق ژل در صورت انجام می شود بسیار مهم است. چرا که هم با سلامتی و هم با زیبایی افراد ارتباط مستقیمی دارد. علاوه بر این مهارت در تزریق ژل لب و نحوه تزریق و همینطور حجم داروی مورد استفاده نیز تاثیر زیادی بر نتیجه کار خواهد داشت. بنابراین اگر در اصفهان ساکن هستید برای تزریق ژل حتما باید به مطب ها و مراکز معتبر تزریق ژل در اصفهان مراجعه کنید.

در این مراکز ، تزریق ژل به صورت کاملا تخصصی با استفاده از ژل یا فیلر های دارای تاییدیه های سلامت انجام می شود. علاوه بر این استریل کردن همه لوازم و تجهیزات که یک امر ضروری در تزریق ژل محسوب می شود ، توسط متخصصان تزریق ژل در اصفهان رعایت می شود. هزینه تزریق ژل در اصفهان و دیگر شهرها به عوامل مختلفی همچون نوع ژل ، کیفیت ژل ، تعداد سرنگ های مورد استفاده و همینطور میزان و حجم ژل مصرفی بستگی دارد.

مزایا و عوارض تزریق ژل چیست؟

با توجه به این که اثر تزریق ژل سریع تر از روش های دیگر است، این روش به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی تبدیل شده است. از طرف دیگر این روش نیازی به انجام جراحی و بیهوشی بیمار ندارد و افراد پس از تزریق ژل بلافاصله می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند و معمولا دوره نقاهت خاصی همراه با دارو و مسکن برای آنها در نظر گرفته نمی شود.

یکی دیگر از مزایای تزریق ژل ، امکان اصلاح و تغییر آن در صورت عدم رضایت فرد است. مثلا گاهی اوقات تزریق ژل به لب ممکن است توازن شکل لب ها را به هم زده و یا جلوه ای غیر طبیعی به آن ببخشد. در این صورت امکان اصلاح و یا برگشت حالت لب ها وجود دارد.

از آنجا که تزریق ژل تا حدودی دردناک است پزشک برای جلوگیری از درد پیش از شروع کار از بی حس کننده های موضعی مانند بی حسی دندانپزشکی استفاده می کند. در نظر داشته باشید که نتیجه تزریق ژل دائمی نیست. زیرا بدن ژل ها را به مرور زمان تجزیه کرده و از بین می برد. مدت زمان ماندگاری ژل ها نیز به نوع ژل بستگی دارد و از ۳ ماه تا یکسال است.

برخی عوارض مانند قرمزی، بی حسی، ورم یا کبودی پوست طبیعی است و معمولا طی چند روز بعد از عمل با رعایت دستورات پزشکتان از بین می رود. اما اگر برای تزریق ژل در اصفهان و دیگر شهرها به مطب پزشکان متخصص مراجعه نکنید ممکن است با عوارض های جبران ناپذیری مواجه گردید. اشتباهاتی که هنگام تزریق ژل صورت می گیرد می تواند به واکنش احتمالی و عوارضی همچون بروز عفونت منجر شود. گاهی اوقات این صدمات به سختی قابل جبران هستند و در نتیجه مشکلات روحی و روانی  زیادی را برای فرد به دنبال دارند.

در چه شرایطی تزریق ژل ممنوع است؟

  • زنان باردار و مادران شیرده ( این افراد تا زمان به دنیا آمدن فرزندشان و یا قطع شیردهی به نوزاد باید از این عمل اجتناب کنند)
  • افراد داری بیماری هایی نظیر آسم و آلرژی
  • افراد دیابتی
  • افراد دارای بیماری های خود ایمنی نظیر لوپوس، سندرم نفروتیک و روماتیسم
  • افراد دارای مشکلات قلبی و یا افرادی که سابقه سکته قلبی و مغزی دارند
  • افرادی که قرص آسپیرین مصرف می کنند
  • افرادی که مشکلاتی مانند لخته شدن خون دارند
  • افرادی با مشکل ترومبوز ورید‌ های عمقی رو به رو هستند

انواع مختلف ژل ها برای تزریق

ژل های مورد استفاده برای تزریق در انواع و کاربردهای متفاوتی موجود هستند. برخی از پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • ژل های قابل جذب

نوع ژل های قابل جذب با نوع مولکول های خود بدن یکسان است و در نتیجه می تواند به راحتی بر روی پوست شما جذب شود.

  • ژل های دیر جذب

ژل های دیر جذب شامل ژل رادیس (Radiesse) و کپتیکو (Captique) است. این نوع ژل ها به تحریک بافت سازی کمک می کنند و تقریبا بین ۱ تا ۵ سال عمل خواهند کرد. البته این ژل ها ممکن است در طولانی مدت در زیر پوست گلوله شوند.

  • ژل های غیر قابل جذب

ژل های غیر قابل جذب نظیر آرتکل و آکوآمید به هیچ وجه جذب پوست نمی شوند و یا در طی زمان بیشتری مثلا حدود ۳ تا ۵ سال جذب پوست می شوند. همچنین لازم به ذکر است ژل های دیر جذب و غیرقابل جذب ممکن است در طولانی مدت زیر پوست قابل لمس شوند.

توصیه های مهم بعد از تزریق ژل

  • بعد از تزریق ژل ، از انجام ورزش های سخت خودداری کنید
  • بعد از تزریق ژل به لب ها نباید در معرض گرمای زیاد قرار گرفت ، زیرا این امر موجب تورم و خون مردگی در لب ها می شود.
  • نوشیدن آب فراوان به صورت روزانه برای کاهش عوارض تزریق ژل موثر است.

تزریق ژل در اصفهان

اگر پوست شما شادابی و جوانی خود را از دست داده است و خسته یا مسن تر از سن خود به نظر می رسید، اصلا نگران نباشید ، عمل تزریق ژل می تواند بار دیگر جوانی و زیبایی را برای پوست شما به ارمغان آورد.

همواره توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه عوارض ناشی از تزریق ژل حتما به مرکزهای معتبر زیبایی جهت تزریق ژل در اصفهان و دیگر شهرها مراجعه نمایید. دکتر ایمان مومنی یکی از بهترین و با تجربه ترین متخصصان تزریق ژل در اصفهان است. در مطب ایشان انواع روش ها و تکنولوژی های روز دنیا برای جوانسازی پوست و مو برای مراجعه کنندگان انجام می شود. در این مرکز زیبایی تزریق ژل با ژل باکیفیت و اورجینال صورت می گیرد. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره ۳۶۲۶۹۷۷۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: